Zapraszamy do współpracy wszystkie podmioty gospodarcze działające w branży zoologicznej: sklepy i hurtownie zoologiczne, gabinety weterynaryjne, centra ogrodnicze, a także firmy usługowe z branży zoologicznej.
Zamówienia mogą Państwo składać za pośrednictwem naszego systemu internetowego AniDis On-line, u naszych Promotorów albo w Biurze Obsługi klienta (telefonicznie, e-mailowo).
Aby zostać naszym Klientem prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego:
Zamówienia mogą Państwo składać za pośrednictwem naszego systemu internetowego AniDis On-line, u naszych Promotorów albo w Biurze Obsługi klienta (telefonicznie, e-mailowo).
Robimy wszystko, aby Państwa zamówienia zostały zrealizowane jak najszybciej:
– zamówienia złożone w dniu roboczym (Dzień 0) do godziny 12.00 za pośrednictwem platformy internetowej AniDis On-line wyślemy w tym samym dniu, także powinni Państwo otrzymać przesyłkę w kolejnym dniu roboczym (Dzień 0+1).
– zamówienia złożone w dniu roboczym (Dzień 0) po godzinie 12.00 za pośrednictwem platformy internetowej AniDis On-line lub za pomocą innych środków wyślemy w dniu następnym (Dzień 0+1), tak więc powinni Państwo otrzymać przesyłkę w kolejnym dniu roboczym (Dzień 0+2).
W wyjątkowych przypadkach (problemy techniczne, warunki pogodowe) czas realizacji zamówień może zostać wydłużony.
Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm spedycyjnych/kurierskich. Wysyłamy standardowe przesyłki, których waga nie przekracza 31,5 kg tj. paczka, paleta 1200kg.
Kontakt z kurierem i dostawy
Godziny dostaw firm spedycyjnych
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 17.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Firmy spedycyjne zastrzegają sobie prawo dostawy do klienta max ciągu 48 godzin.
Znając numer przesyłki można samodzielnie ustalić jej drogę. Klient otrzymuje powiadomienie drogą mailową lub SMS-em numer listu przewozowego, z informacją o planowanej dacie dostawy oraz numer telefonu do kuriera.
Status przesyłki
Najprościej sprawdzić to za pośrednictwem strony internetowej:
GLS : https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/
RABEN : https://polska.raben-group.com/strefa-klienta/raben-logistics-polska
wpisując numer listu przewozowego.
Można skorzystać również z naszej pomocy, dzwoniąc do działu spedycji i logistyki pod numer telefonu 603-952-795 lub działu obsługi klienta telefon 71/351-00-43
zakładce ,,zlokalizuj swoją przesyłkę” po wpisaniu numeru z listu przewozowego, który został podany w mailu lub SMS-ie.
Można skorzystać również z naszej pomocy, dzwoniąc do działu spedycji i logistyki pod numer telefonu 603-952-795 lub działu obsługi klienta telefon 71/351-00-43.
Uszkodzona przesyłka kurierska
Przed potwierdzeniem odebrania przesyłki od kuriera w każdym przypadku należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm z logiem Versele-Laga naklejonych na paczkę lub paletę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy koniecznie ( zrobić zdjęcia uszkodzonego opakowania, uszkodzonego towaru i jeśli jest to możliwe etykiety – po zgłoszeniu takiego zdarzenia do biura i przesłaniu zdjęć, w biurze wypisywany jest elektroniczny protokół szkody i wysyłany z formularzem reklamacyjnym do danej spedycji )spisać protokół szkody w obecności kuriera i skontaktować się ze swoim bezpośrednim opiekunem lub Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 71/351-00-43, abyśmy mogli odnotować zdarzenie.
Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Po tym okresie brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
W przypadku braku protokołu reklamacji u kuriera załączamy potrzebny druk w PDF(załączniki)
Wszelkie reklamacje jakościowe/ilościowe w dostawie należy zgłaszać posługując się formularzem reklamacyjnym.
Wszelkie reklamacje jakościowe i ilościowe w dostawie należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu otrzymania dostawy. W przypadku braku informacji o niezgodnościach w dostawie w tym czasie, uznaje się „zgodność” z zamówieniem. Planidis sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej dostarczenia do siedziby firmy.
Regulamin RODO