Strefa klienta

Zapraszamy do współpracy wszystkie podmioty gospodarcze działające w branży zoologicznej: sklepy i hurtownie zoologiczne, gabinety weterynaryjne, centra ogrodnicze, a także firmy usługowe z branży zoologicznej.

Zamówienia mogą Państwo składać za pośrednictwem naszego systemu internetowego AniDis On-line, u naszych Promotorów albo w Biurze Obsługi klienta (telefonicznie, e-mailowo).

Aby zostać naszym Klientem prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego:


    Platforma Internetowa AniDis On-line:

    Faktura elektroniczna


    Zgoda na przesyłanie informacji handlowych i promocyjnych na e-mail:


    * pole wymagane

    ** pole wymagane po zaznaczeniu opcji

    Sposób zamawiania

    Zamówienia mogą Państwo składać za pośrednictwem naszego systemu internetowego AniDis On-line, u naszych Promotorów albo w Biurze Obsługi klienta (telefonicznie, e-mailowo).

    Czas realizacji zamówień

    Robimy wszystko, aby Państwa zamówienia zostały zrealizowane jak najszybciej:

    – zamówienia złożone w dniu roboczym (Dzień 0) do godziny 12.00 za pośrednictwem platformy internetowej AniDis On-line wyślemy w tym samym dniu, także powinni Państwo otrzymać przesyłkę w kolejnym dniu roboczym (Dzień 0+1).
    – zamówienia złożone w dniu roboczym (Dzień 0) po godzinie 12.00 za pośrednictwem platformy internetowej AniDis On-line lub za pomocą innych środków wyślemy w dniu następnym (Dzień 0+1), tak więc powinni Państwo otrzymać przesyłkę w kolejnym dniu roboczym (Dzień 0+2).

    W wyjątkowych przypadkach (problemy techniczne, warunki pogodowe) czas realizacji zamówień może zostać wydłużony.

    Sposób dostawy

    Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm spedycyjnych/kurierskich. Wysyłamy standardowe przesyłki, których waga nie przekracza 31,5 kg tj. paczka, paleta 1200kg.
    Kontakt z kurierem i dostawy
    Godziny dostaw firm spedycyjnych
    Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 17.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Firmy spedycyjne zastrzegają sobie prawo dostawy do klienta max ciągu 48 godzin.

    Informacja o przesyłce

    Znając numer przesyłki można samodzielnie ustalić jej drogę. Klient otrzymuje powiadomienie drogą mailową lub SMS-em numer listu przewozowego, z informacją o planowanej dacie dostawy oraz numer telefonu do kuriera.

    Status przesyłki

    Najprościej sprawdzić to za pośrednictwem strony internetowej:
    GLS : https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
    DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/
    RABEN : https://polska.raben-group.com/strefa-klienta/raben-logistics-polska

    wpisując numer listu przewozowego.

    Można skorzystać również z naszej pomocy, dzwoniąc do działu spedycji i logistyki pod numer telefonu 603-952-795 lub działu obsługi klienta telefon 71/351-00-43
    zakładce ,,zlokalizuj swoją przesyłkę” po wpisaniu numeru z listu przewozowego, który został podany w mailu lub SMS-ie.

    Można skorzystać również z naszej pomocy, dzwoniąc do działu spedycji i logistyki pod numer telefonu 603-952-795 lub działu obsługi klienta telefon 71/351-00-43.

    Uszkodzona przesyłka kurierska

    Przed potwierdzeniem odebrania przesyłki od kuriera w każdym przypadku należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm z logiem Versele-Laga naklejonych na paczkę lub paletę.

    W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy koniecznie ( zrobić zdjęcia uszkodzonego opakowania, uszkodzonego towaru i jeśli jest to możliwe etykiety – po zgłoszeniu takiego zdarzenia do biura i przesłaniu zdjęć, w biurze wypisywany jest elektroniczny protokół szkody i wysyłany z formularzem reklamacyjnym do danej spedycji )spisać protokół szkody w obecności kuriera i skontaktować się ze swoim bezpośrednim opiekunem lub Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 71/351-00-43, abyśmy mogli odnotować zdarzenie.

    Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Po tym okresie brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

    W przypadku braku protokołu reklamacji u kuriera załączamy potrzebny druk w PDF(załączniki)

    W jaki sposób złożyć reklamację?

    Wszelkie reklamacje jakościowe/ilościowe w dostawie należy zgłaszać posługując się formularzem reklamacyjnym.

    W jakim czasie można złożyć reklamację?

    Wszelkie reklamacje jakościowe i ilościowe w dostawie należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu otrzymania dostawy. W przypadku braku informacji o niezgodnościach w dostawie w tym czasie, uznaje się „zgodność” z zamówieniem. Planidis sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej dostarczenia do siedziby firmy.

     

      Powód reklamacji

      Prosimy o załączenie zdjęcia z numerem partii produktu (LOT) oraz datą przydatności do spożycia.

      jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
      jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
      jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
      jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
      jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)

      Regulamin RODO