Strefa klienta

Sposób dostawy

Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm spedycyjnych/kurierskich. Wysyłamy standardowe przesyłki, których waga nie przekracza 31,5 kg – paczka i  1200kg – paleta.
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 17.00 w zależności od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. Firmy spedycyjne zastrzegają sobie prawo dostawy do klienta w terminie do 48 godzin od dnia wysyłki.

Informacja o przesyłce

Znając numer przesyłki można samodzielnie ustalić jej drogę. Klient otrzymuje  za pośrednictwem poczty elektronicznej lub SMS-em numer listu przewozowego, z informacją o planowanej dacie dostawy oraz numer telefonu do kuriera.

Status przesyłki

Najprościej sprawdzić go za pośrednictwem strony internetowej kuriera podając numer listu przewozowego.

GLS : https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/
RABEN : https://polska.raben-group.com/strefa-klienta/raben-logistics-polska

Można skorzystać również z naszej pomocy, dzwoniąc do Działu Spedycji i Logistyki pod numer telefonu 603-952-795 lub do Działu Obsługi Klienta.

Uszkodzona przesyłka kurierska

Przed potwierdzeniem odbioru przesyłki od kuriera w każdym przypadku należy sprawdzić czy opakowanie przesyłki nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm z logiem Versele-Laga naklejonych na paczkę lub paletę.

W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy:

  1. Wykonać zdjęcia uszkodzonego opakowania, uszkodzonego towaru i jeśli jest to możliwe etykiety.
  2. W obecności kuriera spisać protokół szkody.
  3. Przesłać reklamację opisując zdarzenie i załączając zdjęcia.

W przypadku braku protokołu reklamacji u kuriera prosimy o skorzystanie z niżej załączonych druków:

Protokół szkody GLS

Protokół szkody DPD

Protokół szkody Raben