Strefa klienta

W jaki sposób złożyć reklamację?

Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać za pośrednictwem poniższego formularza reklamacyjnego.

W jakim czasie można złożyć reklamację?

Reklamacje należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu otrzymania dostawy. W przypadku braku informacji o niezgodnościach w dostawie w tym czasie, uznaje się „zgodność” z zamówieniem. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej wpłynięcia.

 

    Powód reklamacji

    Prosimy o załączenie zdjęcia z numerem partii produktu (LOT) oraz datą przydatności do spożycia.

    jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
    jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
    jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
    jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)
    jpg,png,pdf,doc,docx (Max 4mb)